Wednesday, March 16, 2011

Three Days :)

hah ? three days ? for what ?
haha . for kelas tambahan kat SRA + SK -.-
okey , okey . let's start ;

FIRST DAY , 14 March 2011
takde la best sangat . biase biase je .
tak ramai orang datang kelas tambahan SK .
yang kelakarnye , Aishah dtg lambat , pastu bawak jagung ,
bau jagung je satu kelas mase die masuk .
pastu , masuk masuk je , die duduk sebelah aku .
then , cikgu Nik tanye , 
Cikgu Nik : Asal lambat Aishah ?
Aishah : tak , tadi tunggu mak rebus jagung .
Cikgu Nik : HAHAHAHHAHA .
mase rehat , macam biase la , lepas makan , main ICE WATER .
hahha , kanak kanak ribena ^^
then , kelas tambahan sekolah agama .
kena transit kat sekolah sebb takde transport .
tiba - tiba , aishah , ajak balik rumah die .
rumah die dekat ngan sekolah .
aku mule mule takot takot , pastu die kate , biarje laaa !
pastu aku pon ambik baju , pegi rumah die .
then , MALAS NAK CITEEEEE XD
aku pegi skolah agame , pakai baju biru , hahaha
same tema ngan firdaus , faizal and azizi . --
pastu , mase balik , aku dah keluar kelas, baru teringat tertinggl baju bawah meja ,
yg kunci kelas Faris , nasib baik nampak die ,
aku jerit kuat kuat name die , pastu mintak kunci, 
lepas amik baju tu ,aku turun carik carik die ,
nampak die kuar , saje lah tu .
pastu , aku jerit la , nak bagi kunci kat die ,
pastu die kate , pergi lah letak kat PEJABAT . 
what ? TAIKKKKKKKKK betullah .
pastu ckp kat pejabat lak tu , kepala die !
nasib baik aku tak main letak je . rupa rupanya ,
kena letak ats meja ustazah .

SECOND DAY , 15 March 2011
biase biase jugak harini . takde pape yg menyeronokkan pon .
pastu , harini pon balik rumah aishah , die ajak .
pastu ,aku tak sangke pulak kakk die ( Mariam ) ade .
aduhhhhh , dahla die macm tak suke kat aku ..
hahha , eh , by the wayy , adek aishah tu baru 5 tahun ,
dah petah gile bercakap ,
rajin buat homework plak tu ,
HAHA
malangnye , aishah suke carik pasal ngan adik die -.-
then , mase nak pegi tu , aku turun ,
terampak Mariam . pastu die mcm pandang takde perasaan ,
pastu blaaa -.-
harini pergi naik kereta mak aishah . hahhaa ,
 hah , tuje kot -.-
pakai baju warne hijau , same warne ngan faizal,aishah

THIRD DAY , 16 March 2011
lansung takde pape nak cite . HAHHAHAH .
eh , ade , pegi pasar malam , tu je :P
HAHAHAHAH XD
pakai baju warne hijau lagi , harini stayback kat skolah .
pastu , aku borak borak ngan dalila sume kitorang reka nie :
YASAWAFIRDAUSAKINAHIZZAHIMANINAISYASAWAFIRDAUS :)
yg faham tu bagus la , yg tak paham ,
err , buat buat faham !
hah , pastu lagi satu , jumpa DIDEY ,
die bawak DSLR pergi SKTU ><
then , pergi rumah aisy nak beli FLOAT .
eii , yg gelinya ,
aliah ngan dalila kate aku suke aisy . what ? , hahah ,LMFAO XD
pakai baju warna hijau , same ngan dalila , faizal .
tu je lah .

P/S : eiyy , tolong lah , tiga hari same warne baju ngan faizal XP

additional : mase hari selasa , time lepas pergi tuition , jumpa Fimie Don . hahah . so what ?
yg tak tahannye , die pakai supra oh :O
pastu , lepas die makan , die kate kuat kuat :
THANKS EH MAKCIK ><
hahahhah . 

tuje la , BYE BYE , ly.





wehh , like la ! -.-

No comments:

Post a Comment